Սինգապուրի կրթական համակարգի զարգացումը

19-րդ դարում Սինգապուրը բրիտանական գաղութ էր, 1959 թ. հասավ ինքնավարման, իսկ 1965թ. դարձավ անկախ պետություն: Առաջին տարիները դժվար էին, քանի որ Սինգապուրը պայքարում էր գոյատևելու համար: Այսօր Սինգապուրն աշխույժ տիեզերական քաղաք է, որն ունի աշխարհի ամենաբարդ նավահանգիստներից և օդանավակայաններից մեկը, ինչպես նաև միջազգային ճանաչում ստացած կրթական համակարգ:

 

Ինչպե՞ս դա տեղի ունեցավ:

 

Անկախացումից ի վեր Սինգապուրում կրթական համակարգն անցել է զարգացման երեք փուլով: Առաջին փուլը «գոյատևմանն ուղղված» էր, որի նպատակն էր պատրաստել որակավորված աշխատողներ:

 

1960-ականների վերջին արդյունաբերականացումը պահանջում էր, որպեսզի Սինգապուրն ունենա բավարար չափով հմուտ և որակավորված աշխատողներ արտահանման ուղղվածություն ունեցող տնտեսության համար: Արձագանքելով այս պահանջին՝ ակադեմիական կրթությունից շեշտը դրվեց տեխնիկական կրթության վրա, որը բնութագրվում է պոլիտեխնիկում հետբուհական միջնակարգ տեխնիկական և մասնագիտական ​​կրթության զարգացմամբ:

 

Սա արտացոլում է կրթության կիրառական նպատակը՝ աշխատուժի համար անհրաժեշտ լեզվական և տեխնիկական հմտությունների միջոցով կրթել ուսանողներին: Մեկ այլ խոշոր բարեփոխում էր 1966 թ. երկլեզու քաղաքականության ներդրումը: Երկլեզվությունը Սինգապուրում որոշվում է ոչ թե որպես երկու լեզուների տիրապետում, այլ որպես անգլերենի տիրապետում (EL), որը ճանաչվում է որպես առաջին լեզու, և երկրորդ լեզվի՝ «Մայրենիի լեզվի» (MTL) տիրապետում: Սինգապուրի բոլոր ուսանողները պետք է դպրոցներում սովորեն երկու լեզու՝ անգլերեն (EL) և իրենց մայրենի լեզուն (MTL): Կառավարության կողմից երեք MTL է ընտրվել՝ չինարեն (CL)՝ չինացի ուսանողների համար, մալայերեն (ML)՝ մալայացի ուսանողների համար և թամիլերեն (TL)՝ հնդկացի ուսանողների համար (հնդկական հինգ լեզուներ այնուհետև ևս ավելացվել են): Անգլերենի՝ որպես առաջին լեզվի ընտրությունը պայմանավորված է պրագմատիկ նկատառումներով, քանի որ այն եղել և շարունակում է մնալ առևտրի, գիտության, տեխնոլոգիայի և միջազգային փոխհարաբերությունների լեզու: Այս խելացի քայլը Սինգապուրի ուսանողներին հնարավորություն և առավելություն տվեց աշխատանքի անցնել Ասիայում և մուտք գործել Արևմուտքի գիտության և տեխնոլոգիայի ոլորտ:

 

1970-ական թթ «գոյատևելու» էտապը փոխարինվեց «արդյունավետության վրա հիմնված» փուլով, որի նպատակն էր կատարելագործել կրթական համակարգը տնտեսության համար որակավորված աշխատողներ պատրաստելու համար: Այլ կերպ ասած՝ կառավարությունը նախագծեց տնտեսության տարբեր ոլորտներում աշխատուժի պահանջները և կրթում էր մարդկանց, որպեսզի այդ ոլորտներում աշխատանք կարողանան ստանալ: 1979թ. ԿԳՆ-ի կողմից հրապարակված զեկույցն ընդգծեց 1970-ականներին անարդյունավետության խնդիրը, որտեղ ուսանողների մոտ 20-30%-ը դուրս էր մնացել համակարգից, քանի որ նրանք չէին կարողանում  սովորել երկու լեզու: Միևնույն ժամանակ, նրանք, ովքեր անցնում էին երկու լեզուները, պայքարում էին և արդյունավետ երկլեզու չէին: Զեկույցի եզրակացությունն այն էր, որ կրթական համակարգն «ունիվերսալ էր բոլորի համար» և ուղղված չէր տարբեր կարիքների ու կարողությունների ուսանողների պահանջներին: Զեկույցում առաջարկվում էր բարձրացնել արդյունավետությունը՝ ներդնելով ունակությունների վրա հիմնված հոսքեր տարրական 3-րդ դասարանի վերջում և ունենալ ուսումնական լրացուցիչ տարի միջնակարգ դպրոցների ամենաթույլ աշակերտների համար: Աշակերտները հիմնականում գնահատվում էին լեզուների տիրապետման և մաթեմատիկական ունակությունների մակարդակի հիման վրա և նախնական ու միջնակարգ դպրոցներում մասնակցում էին համապատասխան տարբեր դասընթացներին:

 

Հետագա կրթական փոփոխությունները ներդրվեցին 1980-ականների կեսերին՝ այդ տասնամյակի ընթացքում տնտեսական պայմանների փոփոխության պատճառով: 1980-ականների կեսերին Սինգապուրում տնտեսական անկման շրջան էր, որը ցույց տվեց, որ երկրի աշխատուժը ցածր կրթություն ունի ԱՄՆ-ի, Թայվանի և Ճապոնիայի համեմատությամբ: Արդյունքում, առաջարկվել է կատարելագործել մասնագիտական և արդյունաբերական վերապատրաստման ծրագրերը: Բացի այդ, փոփոխություններ կատարվեցին կրթության հոսքային համակարգում, որտեղ սովորողները տեղափոխվում էին տարբեր ակադեմիական խմբեր՝ հիմնվելով տարրական դպրոցում հանձնած քննության (PSLE) արդյունքների վրա: Բացի Էքսպրես, Հատուկ և Նորմալ (Ակադեմիական) հոսքերից, 1994թ.-ին ներդրվեց Նորմալ (Տեխնիկական) հոսք՝ հանրակրթական դպրոցների ամենաթույլ աշակերտներին սպասարկելու համար. նրանք սովորում էին հատուկ ուսումնական ծրագրով այնպիսի առարկաներ, ինչպիսիք են անգլերենը, մայրենի լեզուն, մաթեմատիկան, համակարգչային ծրագրերը և դրանց մակարդակում դասավանդվող տեխնիկական ուսումնասիրությունները: Այս սովորողները միջնակարգ դպրոցն ավարտելուց հետո ուղարկվում էին Տեխնիկական կրթության ինստիտուտ (ITE)՝ տեխնիկական հմտություններ ձեռք բերելու համար: Այս փոփոխությունները նշանակում էին, որ բոլոր աշակերտները կունենան առնվազն 10 տարվա կրթություն տարրական և հանրակրթական դպրոցներում՝ նախքան ուսումնական տարբեր ոլորտներում մասնագիտանալը:

 

Ներկայումս կառավարության համար կարևոր է նախակրթական հաստատություններում և դպրոցներում կրթության որակի բարձրացումը: Նախակրթական տարիքի երեխաները (4-6 տարեկան) որպես կանոն սովորում են գրագիտության և հաշվարկի հիմնական հմտությունները, ինչպես նաև երկու լեզու՝ անգլերեն և մայրենի լեզու: Վաղ տարիները շատ կարևոր են երեխաների համակողմանի զարգացման համար, և որակյալ նախադպրոցական կրթությունը հնարավորություն է տալիս երեխաներին կառուցել իրենց ինքնավստահությունը, սովորել սոցիալական հմտություններ և զարգացնել հակումն ուսման նկատմամբ: Արդյունքում, 1999թ. սկսած ԿԳՆ-ն բարելավել է նախադպրոցական կրթության որակը՝ կենտրոնանալով նախակրթական գիտելիքի որակի, արդյունքի, մանկապարտեզի դաստիարակների վերապատրաստման ու որակավորման ստանդարտների բարձրացման և մանկապարտեզների նորմատիվ բազայի վերանայման վրա: Յուրաքանչյուր տարի ԿԳՆ-ն մեծացնում է նախակրթական հաստատություններում ներդրումների ծավալները:

 

Ընդհանուր առմամբ, Սինգապուրի կրթական համակարգի հաջողության պատճառները կարելի է խմբավորել երեք հիմնական յուրահատկություններում: Առաջին առանձնահատկությունը՝ դպրոցների և ծրագրերի տարբեր ձևեր առաջարկող կրթական համակարգն է: «Արդյունավետության վրա հիմնված» դպրոցներից անցումն «ունակությունների վրա հիմնված» դպրոցների վկայում է նախկինում միասնական, կոշտ և հիերարխիկ կրթության համակարգի փոփոխության մասին: Այժմ կան դպրոցներ, որոնք առաջարկում են Ինտեգրված ծրագիր (IP): Կան նաև մասնագիտացված դպրոցներ, որոնք կենտրոնացած են սպորտի, արվեստի, գիտության և մաթեմատիկայի ոլորտում տաղանդավոր ուսանողների վրա: Շեշտադրվում է ավելի շատ ուսանողների ամբողջական զարգացումը: Օրինակ՝ ավելի մեծ կշիռ է հատկացվում համակրթական ուսուցմանը, երբ սովորողների մոտ ներդրվում են այնպիսի հատկություններ, ինչպիսիք են ճկունությունը, թիմային ոգին և հնարամտությունը: Դպրոցների տնօրեններին տրված է ճկունություն և ինքնավարություն ավելի շատ սովորողներ ընդունելու համար՝ հիմնվելով դպրոցների սահմանած չափանիշների վրա: Սա կարող է ներառել ինչպես գիտական, այնպես էլ ոչ գիտական ստանդարտներ, ինչպիսիք են գեղարվեստական ​​կամ սպորտային տաղանդը: Այս փոփոխության հետ կապված է լեզուների, մաթեմատիկայի և բնական գիտությունների քննության վրա հիմնված մոտեցումից անցումը կրթության ավելի լայն և ընդգրկուն տեսակին:

 

Երկրորդ՝ անհատական և միջառարկայական կրթության խթանման համար պարբերաբար վերանայվում են կրթական ծրագրերը, որոնք ավելի ճկուն են, քան նախկինում գործող կրթական ծրագրերը: Վերանայվում են նաև ուսումնական պլանը և գնահատման համակարգը՝ ապագայի համար անհրաժեշտ մտածողության և ուսուցման հմտություններն ավելի լավ զարգացնելու համար: Միջնակարգ դպրոցի աշակերտներին տրվում է իրենց դասավանդվող առարկաների ընտրության ավելի մեծ հնարավորություն: Նպատակն ընդգրկուն կրթություն ապահովելն է, որտեղ սովորողները ծանոթանում են տարբեր առարկաներին, ուսուցման ձևերին և կարող են հաջողության հասնել:

 

Երրորդ յուրահատկությունը վերաբերում է ուսուցչի դերին: Ուսուցիչները այլևս ոչ միայն փորձագետներ ու գիտելիք տարածողներ են, այլև անձինք, ովքեր ստեղծագործական և աշակերտակենտրոն գործունեության միջոցով հեշտացնում են ուսանողների ուսումը: Կառավարության կողմից իրականացվող քաղաքականության կարևոր նախաձեռնությունը դպրոցներին խրախուսելն է, որպեսզի  ուսուցիչները ավելի լավ դասավանդեն՝ ներգրավելով աշակերտներին և պատրաստելով նրանց կյանքի համար, այլ ոչ թե դասավանդեն պարզապես ավելի շատ թեստեր և քննություններ հանձնելու համար: Բացի այդ, ԿԳՆ-ն կրճատել է նաև ուսումնական ծրագրի բովանդակությունը, որպեսզի ուսուցիչներն ավելի շատ ժամանակ ունենան ուսումն ավելի ներգրավված և արդյունավետ դարձնելու համար: Սա նաև նշանակում է, որ աշակերտներն ավելի շատ ժամանակ կունենան ուսումնասիրելու գիտության այն ոլորտները, որտեղ նրանք հետաքրքրված են: Այս բոլոր փոփոխությունները հնարավորություն են տալիս ուսուցիչներին բացահայտել, հարմարեցնել և մշակել համապատասխան մանկավարժություն՝ իրենց աշակերտների մեջ ստեղծագործ և քննադատական ​​մտածողներ դաստիարակելու համար: Դասական քննական պրոցեսները, որոնք սթրես են առաջացնում աշակերտների համար, ևս փոփոխվում են:

 

Սինգապուրն առաջարկում է երիտասարդ ազգի լավ օրինակ, որը 50 տարվա ընթացքում աղքատ և թույլ երկրից իրեն հաջողությամբ վերածեց տնտեսապես և կրթությամբ զարգացած երկրի: Սինգապուրի հաջողության մեծ մասը պայմանավորված էր մարդկային կապիտալում ներդրումներ կատարելու և համաշխարհային մակարդակի կրթության համակարգ կառուցելու նախաձեռնությամբ: Սինգապուրում կրթությունը պետականաշինության շարժող ուժն է, որի միջոցով ստեղծվում է կոմպետենտ, հարմարվողական և արդյունավետ աշխատուժ՝ նպաստելով տարբեր էթնիկ խմբերի միջև սոցիալական համախմբվածության:

 

Սինգապուրի կրթական համակարգի ուժեղ կողմերից է երկլեզու քաղաքականությունը, լայնածավալ և ամբողջական ուսուցման համակարգը, ուսուցիչների որակի վրա կենտրոնացումը և դասարանում տեղեկատվական ու հաղորդակցական տեխնոլոգիաների ինտեգրումը: Ընդ որում, դպրոցները պետք է սերտորեն համագործակցեն ծնողների և հասարակության հետ:

 

Սինգապուրի կրթական համակարգն ուղղված է նրան, որպեսզի օգնի աշակերտներին և ուսանողներին բացահայտել իրենց տաղանդը, իրացնել իրենց պոտենցիալը և զարգացնել «կիրք» կրթության հանդեպ, որը տևում է ողջ կյանքի ընթացքում:

Դիտվել է՝ * անգամ

Լրահոս

  • 2021-03-10
  • Փոփոխություններ և լրացումներ են իրականացվել կորոնավիրուսի տնտեսական հետևանքների չեզոքացման 25-րդ միջոցառման մեջ
  • 2021-03-09
  • Պարզեցվել է էքպրես բեռների տեղափոխման ընթացակարգը
  • 2021-02-26
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը՝ – 7,5%
  • 2021-02-23
  • 2020թ․ Հայաստանի տնտեսական աճը` -7.6 տոկոս
  • 2021-02-17
  • Հաշվարկային փաստաթղթերի քանակի և արտացոլված շրջանառության աճ․ ՊԵԿ
  • 2021-02-04
  • ՀՀ կառավարությունը տեղաբաշխել է 750 միլիոն դոլար ծավալով եվրապարտատոմսեր
  • 2021-02-02
  • Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը 5.5%
  • 2021-02-01
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը՝ – 7,5%
  • 2021-01-29
  • ԵԱՏՄ ազգային արժույթների դերը միջազգային հաշվարկներում
  • 2021-01-20
  • 1000 խոշոր հարկ վճարողները
  • 2021-01-15
  • Հայաստանի սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 3.7%
  • 2021-01-13
  • ՀՀ կենտրոնական բանկը ՀՀ արտարժութային շուկայում կիրականացնի գործառնություններ
  • 2021-01-12
  • ԵԱԶԲ-ի աջակցությամբ AMX-ում կներդրվի առևտրային նոր համակարգ
  • 2021-01-12
  • 2021թ․ տնտեսական աճը Հայաստանում կկազմի 3,1%. ՀԲ
  • 2021-01-12
  • «Կոմիտաս-150» հուշադրամը` «Տարվա հուշադրամը» անվանակարգում
  • 2020-12-28
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը՝ – 7.2%
  • 2020-12-15
  • Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը բարձրացվել է 1.0 տոկոսային կետով. ԿԲ
  • 2020-12-04
  • Խնդրահարույց վարկերի աճը շատ ավելի փոքր է, քան պատմականորեն արձանագրվել է ցնցումների ժամանակ. ԿԲ
  • 2020-12-03
  • Ներկայում և դիտարկելի ապագայում գնաճի անկառավարելի արագացման էական ռիսկեր չկան. ԿԲ
  • 2020-12-03
  • 2019թ. Հայաստանում աղքատության մակարդակը գնահատվել է 26.4%։
  • 2020-11-25
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը՝ – 6,7%
  • 2020-11-24
  • Կենտրոնական բանկը ՀՀ արտարժութային շուկայում կիրականցնի գործառնություններ
  • 2020-09-25
  • Եվրահանձնաժողովը Covid-19-ի հետևանքները մեղմելու և դատական բարեփոխումների համար Հայաստանին կհատկացնի ընդհանուր 60 մլն եվրո
  • 2020-09-25
  • Հաստատվել է կորոնավիրուսի տնտեսական հետևանքների չեզոքացման 25-րդ ծրագիրը
  • 2020-09-24
  • ՀՀ ԿԲ նախագահի տեղակալ Ն․ Երիցյանի ելույթը խորհրդարանական լսումների ժամանակ
  • 2020-09-24
  • 2020 թվականի օգոստոսին` հուլիսի համեմատ աշխատատեղերն ավելացել են շուրջ 5 հազարով․ ՊԵԿ
  • 2020-09-22
  • Վարշավայի ֆոնդային բորսան մտադիր է ձեռք բերել Հայաստանի ֆոնդային բորսան
  • 2020-09-17
  • Ամփոփվել են պետական աջակցության 17-րդ միջոցառման 1-ին ու 2-րդ ծրագրերով դրամաշնորհային մրցույթների արդյունքները
  • 2020-09-17
  • «Համաշխարհային նորարարության համաթիվ 2020» զեկույցում Հայաստանը 3 տեղով բարելավել է իր դիրքը
  • 2020-09-16
  • Ֆինանսական վնասաբեր ծրագրերի գրոհները Հայաստանում ուժգնացել են
  • 2020-09-15
  • Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը նվազեցվել է 0.25 տոկոսային կետով
  • 2020-09-10
  • Փոփոխություններ՝ պետական ռեգիստրի կողմից մատուցվող ծառայություններում
  • 2020-09-10
  • Մրցույթ COVID-19-ի դեմ պայքարում լավագույն թվային լուծումների համար
  • 2020-09-10
  • MasterCard-ը ԿԲ թվային արժույթի փորձարկման համար հարթակ է գործարկել
  • 2020-09-09
  • Անհրաժեշտ հմտությունները ըստ Համաշխարհային տնտեսական ֆորումի
  • 2020-09-04
  • ՀՀ կենտրոնական բանկն ընդլայնել է հրապարակվող վիճակագրական տեղեկատվության ցանկը
  • 2020-08-31
  • IDBank-ը դոլարային պարտատոմսերի 2020 թվականի 2-րդ թողարկումն է իրականացրել
  • 2020-08-31
  • Համաշխարհային ավտոարտադրողները $250 մլրդ-ի եկամուտ են կորցրել
  • 2020-08-28
  • Ֆինանսների նախարարության հանրային հաշվետվությունը հարկային համակարգում իրականացված բարեփոխումների վերաբերյալ
  • 2020-08-28
  • Քննարկվել են համընդհանուր հայտարարագրման իրականացման մեխանիզմները
  • 2020-08-27
  • Կառավարությունը հաստատել է Կապսի ջրամբարի ծրագրի շրջանակում հողերի ձեռքբերման և վերաբնակեցման միջոցառումները
  • 2020-08-27
  • Հաստատվել է Փոքր և միջին ձեռնարկատիրության զարգացման 2020-2024թթ․-ի ռազմավարությունը
  • 2020-08-21
  • ԱԱՀ-ի վճարման ժամկետը երեք տարով հետաձգելու արտոնություններ
  • 2020-08-20
  • Առաջատար բանկերի փորձը COVID-19-ի ընթացքում
  • 2020-08-18
  • Մեկնարկում է ՄԻԱՍԻՆ նախագիծը
  • 2020-08-14
  • Պետական օժանդակության 24-րդ միջոցառում
  • 2020-08-14
  • 22 միջոցառումներով շահառուներին հասանելի է դարձել ընդհանուր առմամբ 144,5 մլրդ դրամ
  • 2020-08-14
  • Կառավարությունը տրամադրել է հերթական արտոնությունները
  • 2020-08-13
  • Պետական օժանդակության 23-րդ ծրագիր
  • 2020-08-10
  • Կորոնավիրուսից տուժած 550 հազարից ավելի ֆիզիկական անձ օգտվել է վարկերի վերանայման հնարավորությունից
  • 2020-08-05
  • Գյուղոլորտում իրականացվող պետաջակցության ծրագրերի ընթացիկ արդյունքները
  • 2020-08-04
  • Հայաստանի ֆոնդային բորսայում ցուցակված պարտատոմսերն առաջին անգամ փոխցուցակվել են արտասահմանյան ֆոնդային բորսայում
  • 2020-08-04
  • Զգալի նվազել է պետության պարտքը տնտեսվարող սուբյեկտների նկատմամբ
  • 2020-08-03
  • Կորոնավիրուսի տնտեսական հետևանքների չեզոքացման 21-րդ միջոցառման շահառու 12,857 տնտեսվարող ընդհանուր առմամբ ստացել է շուրջ 2.6 մլրդ դրամ
  • 2020-07-28
  • Հարկաբյուջետային քաղաքականությունը կդառնա խթանող՝ հակազդելով կորոնավիրուսի համավարակի (COVID-19) հետևանքներին
  • 2020-07-28
  • Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքն անփոփոխ՝ 4.50%
  • 2020-07-27
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը՝ -7,5 տոկոս
  • 2020-07-27
  • Հյուրանոցային ոլորտում գործազրկությունը աննախադեպ է և գնալով աճում է
  • 2020-07-27
  • Համավարակի պատճառով առաջին դասարան գնալու պատրաստվող 40 միլիոն երեխա զրկվել է նախադպրոցական կրթությունից
  • 2020-07-24
  • Հեռահաղորդակցության չորս խոշոր խաղացողների հարկերը 47.8%-ով ավելացրել են առաջին կիսամյակում
  • 2020-07-23
  • Առաջինը տարածաշրջանում Հայփոստը գործարկում է դրամական փոխանցումների նոր համակարգ
  • 2020-07-23
  • Մեկնարկել է 19-րդ հակաճգնաժամային միջոցառման հայտերի ընդունումը
  • 2020-07-23
  • Մեկնարկում է մաքսային վարչարարության գնահատման ծրագիրը
  • 2020-07-23
  • ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարությունը և PwC Արմենիան համատեղ հետազոտություն են կատարել կորոնավիրուսի վերաբերյալ
  • 2020-07-21
  • ԱՃԹՆ-ի խորհուրդը Հայաստանին շնորհել է ամենաբարձր գնահատականը
  • 2020-07-20
  • 2020թ. առաջին կիսամյակի 1000 խոշոր հարկ վճարողները
  • 2020-07-19
  • Պետական աջակցության 1-ին և 2-րդ ծրագրերով բավարարվել է 17331 վարկային հայտ, տրամադրվել՝ ավելի քան 82 մլրդ դրամ
  • 2020-07-19
  • Հայաստանը վերացրել է ԵԱՏՄ երկներից պետգնումներում մասնակցելու խոչընդոտները
  • 2020-07-16
  • ԱԺ-ն քննարկեց թվայնացման համար աշխատանքային գրքույկների ներկայացման ժամկետը երկարաձգելու հարցը
  • 2020-07-16
  • Բորսայում կայացավ 60 միլիարդ դրամ ծավալի պետական պարտատոմսերի աննախադեպ աճուրդ
  • 2020-07-09
  • Խմիչքի արտադրության ոլորտում կիրականացվի 1,6 մլրդ դրամի ներդրումային ծրագիր
  • 2020-07-09
  • ՊԵԿ-ն ամփոփում է 2020 թվականի 1-ին կիսամյակում ապահովված եկամուտները
  • 2020-07-07
  • Համավարակի պատճառով եվրոգոտու պետությունների ՀՆԱ-ի անկումը կկազմի 8,7 տոկոս
  • 2020-07-03
  • ԵԱՏՄ շրջանակում Հայաստանը մեկ տարով մաքսատուրքի արտոնություն է ստացել
  • 2020-07-03
  • 2019 թ. արձանագրված 7.6 տոկոս տնտեսական աճը լավ պաշար է 2020-ի համար
  • 2020-06-30
  • EBRD-ն ու UNWTO-ն կաջակցեն Հայաստանում զբոսաշրջության վերականգնմանը
  • 2020-06-30
  • ՀՀ-ը բարելավել է դիրքերը «Տնտեսական ազատության ինդեքսում»
  • 2020-06-28
  • 20 միլիոն ԱՄՆ դոլար կուղղվի COVID-19-ից տուժած ՄՓՄՁ-ների ֆինանսավորմանը
  • 2020-06-25
  • Ազգային ժողովն ամբողջությամբ ընդունել է գույքահարկի նոր համակարգ սահմանող օրինագիծը
  • 2020-06-25
  • Պետական օժանդակության 22-րդ ծրագիր

    Ամենաընթերցված

    7 օր 30 օր