2019-11-14

Opel. Ապագան յուրաքանչյուրինն է

«Ապագան յուրաքանչյուրինն է» այս կարգախոսով բոլորիս հայտնի ընկերությունը՝ Opel-ը, հիմնադրվել է 1862թ. հունվարի 21-ին Գերմանիայի Ռյուսելսհայմ քաղաքում: Opel-ը ոչ միայն Գերմանիայի ավտոմոբիլային արդյունաբերության առաջատարներից է, այլ նաև երկրի խորհրդանիշներից մեկը: Արդյո՞ք ընկերության հիմնադիր Ադամ Օփելը կարող էր երազել նմանատիպ հաջողության մասին ավելի քան մեկուկես դար առաջ: Հավանաբար` այո, քանի որ առանց նպատակի հաջողության հասնել հնարավոր չէ, և Ադամ Օփելը գիտեր՝ ինչին է ձգտում:

 

Ադամ Օփելը ծնվել է դարբնի ընտանիքում: Իր երջանկությունը գտնելու համար 20 տարեկանում մեկնեց երկրից, և միայն 5 տարի հետո վերադարձավ հայրենի տուն` իր հետ ունենալով սկզբնական կապիտալը` մտահաղացումը: Փարիզյան ցուցահանդեսի ժամանակ նա տեսել էր կարի մեքենա և որոշել, որ առանց հապաղելու պետք է ստեղծի նմանատիպը: Առաջին մոդելն այնքան հաջողված էր, որ վաճառվեց նախքան լիովին պատրաստ լինելը: 1880-ականների վերջին կարի մեքենաների արտադրությունը հասավ իր գագաթնակետին, իսկ 1899 թվականին արտադրվել էր ավելի քան կես միլիոն մեքենա։ Օփելը «գործնական հոտառություն» ուներ, որը շատ ճանաչված գործարարներին հաջողություն է բերել, նույնիսկ ավելին, քան կրթությունը, որն, ընդ որում, Օփելը չի ստացել:

 

Օփելը չէր ցանկանում բավարարվել միայն կարի մեքենայի արտադրության հաջողություններով, և որոշում է զբաղվել հեծանվի արտադրությամբ` հաշվի առնելով իր որդիների սերը դեպի հեծանիվը և այն միտքը, որ դա նոր հեռանկարներ կստեղծի բիզնեսի զարգացման համար: Ընկերությունը սկսեց հեծանվի արտադրությունը 1886 թվականին:

 

Օփելի բիզնեսը զարգանում էր օրեցօր և այնպիսի մասշտաբների հասավ, որ ընկերությունն անվանելու անհրաժեշտություն առաջացավ․ նա օգտվեց ամենապարզ տարբերակից՝ ընկերության անվան մեջ օգտագործելով իր անունն ու ազգանունը` Adam Opel AG: Այդ ժամանակ էլ ստեղծվեց ընկերության առաջին ապրանքային նշանը, որը պարունակում էր նրա անվան և ազգանվան սկզբնատառերը՝ «A» և «O»։ Այն տարիների ընթացքում փոփոխությունների է ենթարկվել և ընկերության ժամանակակից ապրանքանիշը կայծակի և O-ի համակցություն է:

 

                               Ընկերության ապրանքանիշի փոփոխությունը

 

Երբ որդիները հասունացան և հետաքրքրությունը կորցրին հեծանիվների նկատմամբ, նրանց ուշադրությունը գրավել էր տեխնոլոգիական առաջընթացի իրական հրաշքը՝ ինքնաշարժվող կառքերը։ Սակայն պահպանողական Օփելը չէր ցանկանում զբաղվել դեռևս անհայտ շարժասայլակների արտադրությամբ, քանզի դրանց նկատմամբ շուկայական պահանջարկը կասկածի տակ էր, հատկապես այն դեպքում, երբ Adam Opel AG-ն տարեկան արտադրում էր ավելի քան 2000 հեծանիվ և կարի մեքենաների եվրոպական շուկայում առաջատարն էր: Սակայն այս անգամ նույնպես որդիներն ունեցան իրենց դերակատարումը: Նրանք կարողացան Օփելին ապացուցել, որ իրենց բիզնեսի ապագան ավտոմեքենաների արտադրությունն է:

 

Օփելն արդեն որոշել էր զբաղվել ավտոմեքենաների արտադրությամբ, երբ Գերմանիայում համաճարակ տարածվեց, ինչի հետևանքով 1895 թվականին գործարարը մահացավ՝ այդպես էլ չտեսնելով իր հիմնադրած ընկերության թողարկած առաջին ավտոմեքենան: Այդ ժամանակ ընկերությունն արդեն կարի մեքենաների և հեծանիվների շուկաների առաջատարն էր։

 

Օփելի կնոջ օգնությամբ որդիները շարունակեցին նրա ձեռնարկած աշխատանքը: Ընկերությունը առաջին ավտոմեքենան թողարկեց 1899թվականին, որը ստացավ «Opel Patent Motor Car, System Lutzmann» անվանումը։

 

Opel-ի առաջին ավտոմեքենան՝ «Opel Patent Motor Car, System Lutzmann», արտադրվել է 65 օրինակ 1899-1902թթ

 

15 տարի հետո ընկերությունն արդեն հանդիսանում էր Գերմանիայի ամենախոշոր ավտոարտադրողը: Առաջին համաշխարհային պատերազմի ընթացքում ընկերությունը նաև թողարկեց ռազմական տրանսպորտային միջոցներ, տրակտորներ, ինքնաթիռի շարժիչներ, և նույնիսկ պատրաստվում էր թողարկել մեքենայի նոր մոդել: Սակայն դա չհաջողվեց, քանի որ 1918 թվականին Գերմանիայում սկսվեց խորը ֆինանսական ճգնաժամ` պայմանավորված հետպատերազմական ժամանակաշրջանով: Այդ ընթացքում ինֆլյացիան հասել էր այնպիսի տեմպերի, որ ընկերության աշխատողներին աշխատավարձը վճարվում էր երկու օրը մեկ անգամ, ինչպես նաև նրանց տրվում էր ընդմիջման հնարավորություն, որպեսզի կարողանային գնել իրենց անհրաժեշտ ապրանքները՝ նախքան գների հերթական բարձրացումը:

 

Այդժամ Օփել եղբայրները վճռական քայլ կատարեցին. ավագ որդին մեկնեց ԱՄՆ՝ նոր մտահաղացումներ փնտրելու, և իր հետ բերեց առաջին հոսքագիծը: Արտադրությունն առավել ժամանակակից դարձավ, որի արդյունքում 1920-ական թվականների վերջին ընկերությունն ունեցավ մոտ 8000 աշխատակից, իսկ թողարկվող ավտոմոբիլների օրական քանակը հասավ 250-ի։ Այդ ժամանակ ընկերությանը բաժին էր ընկնում Գերմանիայի ավտոմեքենաշինության 35.7%-ը և հանդիսանում էր երկրի ամենախոշոր արտահանողը։ Սկիզբ առած համաշխարհային տնտեսական ճգնաժամն իր ազդեցությունն ունեցավ ընկերության գործունեության վրա։ Ստեղծված իրավիճակից դուրս գալու համար Օփելների ընտանիքը, որպես գործընկերոջ, դիմեց ամերիկյան General Motors ընկերության օգնությանը։ Opel-ը վերածվեց բաժնետիրական ընկերության, որի 80% բաժնեմասը General Motors-ը գնեց 1929թ. մարտին, իսկ 1931 թվականին՝ մնացյալ 20%-ը: Գործարքի արդյունքում Օփելների ընտանիքը վաստակեց 33,3 մլն դոլար։ Փաստացի General Motors-ը ձեռք բերեց ընկերության բացարձակ տիրապետումը, որը տևեց շուրջ 90 տարի: Ընդ որում, եթե մինչ գործարքը Opel-ը առաջատար էր Գերմանիայում, ապա դրանից հետո առաջատար դիրք գրավեց նաև Եվրոպայում:

 

2017թ. մարտին ֆրանսիական Groupe PSA (Peugeot, Citroën, DS ապրանքանիշեր) վերազգային կազմակերպությունը համաձայնեց General Motor-ից գնել Opel-ը և դրա բրիտանական ապրանքանիշ Vauxhall-ը 2,2 միլիարդ դոլարով: Նաև General Motors-ը Groupe PSA-ին պետք է վճարեր 3.2 միլիարդ դոլար Եվրոպայում կենսաթոշակային պարտավորությունների կատարման համար և պետք է վերահսկեր առկա թոշակառուների համար 9,8 միլիարդ դոլար արժողությամբ նախագծերի իրականացումը: Բացի այդ, General Motors-ը 15 տարի Մեծ Բրիտանիայում և Գերմանիայում ընկերության աշխատակիցների կենսաթոշակային նախագծերի ֆինանսավորման նպատակով պետք է վճարի տարեկան 400 միլիոն դոլար:

 

 

Ներկայումս ընկերությունում աշխատում է շուրջ 35 600 մարդ Եվրոպայում, որից ավելի քան 18 250-ը՝ Գերմանիայում: Այն ներկայացված է ավելի քան 50 երկրներում, ունի 10 գործարան և զարգացման ու փորձարկման 4 կենտրոններ եվրոպական 6 երկրներում (Գերմանիա, Հունգարիա, Իսպանիա, Մեծ Բրիտանիա, Ավստրիա, Լեհաստան): Opel-ը 2018թ․ ապահովել է 859 միլիոն եվրո (979 միլիոն դոլար) գործառնական շահույթ, որն ընկերությունն անվանեց «պատմական»՝ 20 տարվա կորուստներից հետո:

 

Մարիամ Խաչատրյան

Դիտվել է՝ * անգամ

Լրահոս

  • 2021-03-10
  • Փոփոխություններ և լրացումներ են իրականացվել կորոնավիրուսի տնտեսական հետևանքների չեզոքացման 25-րդ միջոցառման մեջ
  • 2021-03-09
  • Պարզեցվել է էքպրես բեռների տեղափոխման ընթացակարգը
  • 2021-02-26
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը՝ – 7,5%
  • 2021-02-23
  • 2020թ․ Հայաստանի տնտեսական աճը` -7.6 տոկոս
  • 2021-02-17
  • Հաշվարկային փաստաթղթերի քանակի և արտացոլված շրջանառության աճ․ ՊԵԿ
  • 2021-02-04
  • ՀՀ կառավարությունը տեղաբաշխել է 750 միլիոն դոլար ծավալով եվրապարտատոմսեր
  • 2021-02-02
  • Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը 5.5%
  • 2021-02-01
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը՝ – 7,5%
  • 2021-01-29
  • ԵԱՏՄ ազգային արժույթների դերը միջազգային հաշվարկներում
  • 2021-01-20
  • 1000 խոշոր հարկ վճարողները
  • 2021-01-15
  • Հայաստանի սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 3.7%
  • 2021-01-13
  • ՀՀ կենտրոնական բանկը ՀՀ արտարժութային շուկայում կիրականացնի գործառնություններ
  • 2021-01-12
  • ԵԱԶԲ-ի աջակցությամբ AMX-ում կներդրվի առևտրային նոր համակարգ
  • 2021-01-12
  • 2021թ․ տնտեսական աճը Հայաստանում կկազմի 3,1%. ՀԲ
  • 2021-01-12
  • «Կոմիտաս-150» հուշադրամը` «Տարվա հուշադրամը» անվանակարգում
  • 2020-12-28
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը՝ – 7.2%
  • 2020-12-15
  • Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը բարձրացվել է 1.0 տոկոսային կետով. ԿԲ
  • 2020-12-04
  • Խնդրահարույց վարկերի աճը շատ ավելի փոքր է, քան պատմականորեն արձանագրվել է ցնցումների ժամանակ. ԿԲ
  • 2020-12-03
  • Ներկայում և դիտարկելի ապագայում գնաճի անկառավարելի արագացման էական ռիսկեր չկան. ԿԲ
  • 2020-12-03
  • 2019թ. Հայաստանում աղքատության մակարդակը գնահատվել է 26.4%։
  • 2020-11-25
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը՝ – 6,7%
  • 2020-11-24
  • Կենտրոնական բանկը ՀՀ արտարժութային շուկայում կիրականցնի գործառնություններ
  • 2020-09-25
  • Եվրահանձնաժողովը Covid-19-ի հետևանքները մեղմելու և դատական բարեփոխումների համար Հայաստանին կհատկացնի ընդհանուր 60 մլն եվրո
  • 2020-09-25
  • Հաստատվել է կորոնավիրուսի տնտեսական հետևանքների չեզոքացման 25-րդ ծրագիրը
  • 2020-09-24
  • ՀՀ ԿԲ նախագահի տեղակալ Ն․ Երիցյանի ելույթը խորհրդարանական լսումների ժամանակ
  • 2020-09-24
  • 2020 թվականի օգոստոսին` հուլիսի համեմատ աշխատատեղերն ավելացել են շուրջ 5 հազարով․ ՊԵԿ
  • 2020-09-22
  • Վարշավայի ֆոնդային բորսան մտադիր է ձեռք բերել Հայաստանի ֆոնդային բորսան
  • 2020-09-17
  • Ամփոփվել են պետական աջակցության 17-րդ միջոցառման 1-ին ու 2-րդ ծրագրերով դրամաշնորհային մրցույթների արդյունքները
  • 2020-09-17
  • «Համաշխարհային նորարարության համաթիվ 2020» զեկույցում Հայաստանը 3 տեղով բարելավել է իր դիրքը
  • 2020-09-16
  • Ֆինանսական վնասաբեր ծրագրերի գրոհները Հայաստանում ուժգնացել են
  • 2020-09-15
  • Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը նվազեցվել է 0.25 տոկոսային կետով
  • 2020-09-10
  • Փոփոխություններ՝ պետական ռեգիստրի կողմից մատուցվող ծառայություններում
  • 2020-09-10
  • Մրցույթ COVID-19-ի դեմ պայքարում լավագույն թվային լուծումների համար
  • 2020-09-10
  • MasterCard-ը ԿԲ թվային արժույթի փորձարկման համար հարթակ է գործարկել
  • 2020-09-09
  • Անհրաժեշտ հմտությունները ըստ Համաշխարհային տնտեսական ֆորումի
  • 2020-09-04
  • ՀՀ կենտրոնական բանկն ընդլայնել է հրապարակվող վիճակագրական տեղեկատվության ցանկը
  • 2020-08-31
  • IDBank-ը դոլարային պարտատոմսերի 2020 թվականի 2-րդ թողարկումն է իրականացրել
  • 2020-08-31
  • Համաշխարհային ավտոարտադրողները $250 մլրդ-ի եկամուտ են կորցրել
  • 2020-08-28
  • Ֆինանսների նախարարության հանրային հաշվետվությունը հարկային համակարգում իրականացված բարեփոխումների վերաբերյալ
  • 2020-08-28
  • Քննարկվել են համընդհանուր հայտարարագրման իրականացման մեխանիզմները
  • 2020-08-27
  • Կառավարությունը հաստատել է Կապսի ջրամբարի ծրագրի շրջանակում հողերի ձեռքբերման և վերաբնակեցման միջոցառումները
  • 2020-08-27
  • Հաստատվել է Փոքր և միջին ձեռնարկատիրության զարգացման 2020-2024թթ․-ի ռազմավարությունը
  • 2020-08-21
  • ԱԱՀ-ի վճարման ժամկետը երեք տարով հետաձգելու արտոնություններ
  • 2020-08-20
  • Առաջատար բանկերի փորձը COVID-19-ի ընթացքում
  • 2020-08-18
  • Մեկնարկում է ՄԻԱՍԻՆ նախագիծը
  • 2020-08-14
  • Պետական օժանդակության 24-րդ միջոցառում
  • 2020-08-14
  • 22 միջոցառումներով շահառուներին հասանելի է դարձել ընդհանուր առմամբ 144,5 մլրդ դրամ
  • 2020-08-14
  • Կառավարությունը տրամադրել է հերթական արտոնությունները
  • 2020-08-13
  • Պետական օժանդակության 23-րդ ծրագիր
  • 2020-08-10
  • Կորոնավիրուսից տուժած 550 հազարից ավելի ֆիզիկական անձ օգտվել է վարկերի վերանայման հնարավորությունից
  • 2020-08-05
  • Գյուղոլորտում իրականացվող պետաջակցության ծրագրերի ընթացիկ արդյունքները
  • 2020-08-04
  • Հայաստանի ֆոնդային բորսայում ցուցակված պարտատոմսերն առաջին անգամ փոխցուցակվել են արտասահմանյան ֆոնդային բորսայում
  • 2020-08-04
  • Զգալի նվազել է պետության պարտքը տնտեսվարող սուբյեկտների նկատմամբ
  • 2020-08-03
  • Կորոնավիրուսի տնտեսական հետևանքների չեզոքացման 21-րդ միջոցառման շահառու 12,857 տնտեսվարող ընդհանուր առմամբ ստացել է շուրջ 2.6 մլրդ դրամ
  • 2020-07-28
  • Հարկաբյուջետային քաղաքականությունը կդառնա խթանող՝ հակազդելով կորոնավիրուսի համավարակի (COVID-19) հետևանքներին
  • 2020-07-28
  • Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքն անփոփոխ՝ 4.50%
  • 2020-07-27
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը՝ -7,5 տոկոս
  • 2020-07-27
  • Հյուրանոցային ոլորտում գործազրկությունը աննախադեպ է և գնալով աճում է
  • 2020-07-27
  • Համավարակի պատճառով առաջին դասարան գնալու պատրաստվող 40 միլիոն երեխա զրկվել է նախադպրոցական կրթությունից
  • 2020-07-24
  • Հեռահաղորդակցության չորս խոշոր խաղացողների հարկերը 47.8%-ով ավելացրել են առաջին կիսամյակում
  • 2020-07-23
  • Առաջինը տարածաշրջանում Հայփոստը գործարկում է դրամական փոխանցումների նոր համակարգ
  • 2020-07-23
  • Մեկնարկել է 19-րդ հակաճգնաժամային միջոցառման հայտերի ընդունումը
  • 2020-07-23
  • Մեկնարկում է մաքսային վարչարարության գնահատման ծրագիրը
  • 2020-07-23
  • ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարությունը և PwC Արմենիան համատեղ հետազոտություն են կատարել կորոնավիրուսի վերաբերյալ
  • 2020-07-21
  • ԱՃԹՆ-ի խորհուրդը Հայաստանին շնորհել է ամենաբարձր գնահատականը
  • 2020-07-20
  • 2020թ. առաջին կիսամյակի 1000 խոշոր հարկ վճարողները
  • 2020-07-19
  • Պետական աջակցության 1-ին և 2-րդ ծրագրերով բավարարվել է 17331 վարկային հայտ, տրամադրվել՝ ավելի քան 82 մլրդ դրամ
  • 2020-07-19
  • Հայաստանը վերացրել է ԵԱՏՄ երկներից պետգնումներում մասնակցելու խոչընդոտները
  • 2020-07-16
  • ԱԺ-ն քննարկեց թվայնացման համար աշխատանքային գրքույկների ներկայացման ժամկետը երկարաձգելու հարցը
  • 2020-07-16
  • Բորսայում կայացավ 60 միլիարդ դրամ ծավալի պետական պարտատոմսերի աննախադեպ աճուրդ
  • 2020-07-09
  • Խմիչքի արտադրության ոլորտում կիրականացվի 1,6 մլրդ դրամի ներդրումային ծրագիր
  • 2020-07-09
  • ՊԵԿ-ն ամփոփում է 2020 թվականի 1-ին կիսամյակում ապահովված եկամուտները
  • 2020-07-07
  • Համավարակի պատճառով եվրոգոտու պետությունների ՀՆԱ-ի անկումը կկազմի 8,7 տոկոս
  • 2020-07-03
  • ԵԱՏՄ շրջանակում Հայաստանը մեկ տարով մաքսատուրքի արտոնություն է ստացել
  • 2020-07-03
  • 2019 թ. արձանագրված 7.6 տոկոս տնտեսական աճը լավ պաշար է 2020-ի համար
  • 2020-06-30
  • EBRD-ն ու UNWTO-ն կաջակցեն Հայաստանում զբոսաշրջության վերականգնմանը
  • 2020-06-30
  • ՀՀ-ը բարելավել է դիրքերը «Տնտեսական ազատության ինդեքսում»
  • 2020-06-28
  • 20 միլիոն ԱՄՆ դոլար կուղղվի COVID-19-ից տուժած ՄՓՄՁ-ների ֆինանսավորմանը
  • 2020-06-25
  • Ազգային ժողովն ամբողջությամբ ընդունել է գույքահարկի նոր համակարգ սահմանող օրինագիծը
  • 2020-06-25
  • Պետական օժանդակության 22-րդ ծրագիր

    Ամենաընթերցված

    7 օր 30 օր